Впровадження новітніх технологій в процес навчання
Програма «Крок за кроком»
Основа Програми «Крок за кроком» - гуманістичний підхід до освіти дітей, побудований на засадах гуманістичної психології і педагогіки, який передбачає повагу до особистості дитини, підкреслення її унікальності, схвалення, заохочення, свободу вибору. Із принципом природовідповідності— дитина згідно концепції програми є центром навчального процесу.
Основними компонентами є:
- Індивідуальний підхід до навчання й виховання дітей. -Активне залучення батьків.
У Програмі закладено саморозвиток, механізми для творчості всіх учасників навчального процесу учнів, учителів, батьків.
Проект «Ранкові зустрічі»
Є невід'ємною складовою особистісно-орієнтованої програми „Крок за кроком". Призначення ранкової зустрічі - допомогти у створенні відповідальної і згуртованої класної спільноти, у якій панує атмосфера взаємоповаги і доброзичливого ставлення один до одного; створення позитивного емоційного настрою на весь день. В центрі уваги ранкової зустрічі та її метою є розвиток навичок співпраці, спільного навчання, а не конкуренції; вміння поважати інших як особистості. Розвиток таких соціальних навичок - незамінний помічник у розвитку академічних вмінь.Практика проведення ранкової зустрічі сприяє розвитку у дітей вміння та навичок ефективного спілкування.
«Корисні звички» та «Цікаво про корисне»
Окремі елементи
|
Системно
| |
Ранкові зустрічі
|
Щодня перед 1 уроком
|
1 клас
|
Тестові
|
Друковані тести
|
2-4 класи
|
Метод проектів
|
На уроках курсу «Я і країна»
|
4 клас
|
Інтерактивні методи
|
асоціативний кущ;
ажурна пилка;
мікрофон;
мозкова атака;
навчаючись – учусь;
рольова гра.
|
1-4 клас
|